do góry
  • Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek - piątek:
    8.00 - 16.00
    e-mail
  • Pl. Jana Pawła II 6
    06-400 Ciechanów
  • tel.
    23 674 92 00
    fax
    23 672 29 63
Ciechanów herb
Ochrona Danych OsobowychJak załatwić sprawę w Urzędzie MiastaNumery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU
Strona główna Samorząd Urząd Miasta Biuro Obsługi Interesanta

Biuro Obsługi Interesanta stanowi miejsce pierwszego kontaktu interesanta z urzędem. Interesant przyjmowany jest w nowoczesnej sali pozbawionej szyb, przez co istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem. Otrzymuje informacje jak załatwić swoją sprawę. W jednym miejscu złożyć wniosek w każdej sprawie. W jednym miejscu czy też pod jednym numerem telefonu interesant może zasięgnąć informacji na temat dokumentów potrzebnych do załatwienia swojej sprawy. Wiele spraw w Biurze Obsługi Interesanta można załatwić od ręki.

Urząd Miasta Ciechanów
ul. Wodna 1
e-mail:
Godziny pracy:
poniedziałek – piątek w godz. 8.00-16.00

 Do najważniejszych zadań Biura Obsługi Interesanta należy:

  • udzielanie kompleksowej informacji z zakresu funkcjonowania Urzędu,
  • udzielanie informacji (również telefonicznej) o merytorycznej właściwości poszczególnych komórek organizacyjnych oraz zakresie i trybie załatwiania spraw,
  • przyjmowanie oraz sprawdzanie składanej w Urzędzie dokumentacji / pism, wniosków, podań i załączników/ zgodnie z obowiązującymi procedurami a po sprawdzeniu poprawności i kompletności złożonej dokumentacji – przekazanie jej do kancelarii ogólnej urzędu,
  • udostępnianie odpowiednich druków i wzorów formularzy oraz ewentualna pomoc przy ich wypełnianiu,
  • udzielanie informacji o trybie ,procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw,
  • wydawanie dokumentów, których termin odbioru uzgodniono wcześniej z interesantem,
  • wydawanie korespondencji awizowanej.

W Biurze Obsługi Interesanta znajdują się następujące stanowiska:

Dowody osobiste, stanowisko nr 1 lub 2,
tel. 23 674 92 65 lub 674 92 66

  • przyjmowanie wniosków,
  • wydawanie dowodów osobistych,
  • wydawanie zaświadczeń związanych z utratą dowodu.

Ewidencja ludności, stanowisko nr 3
tel. 23 674 92 67

  • sprawy meldunkowe,
  • wydawanie zaświadczeń,
  • wydawanie numerów PESEL.

Biuro Podawcze, stanowisko nr 5
tel. 23 674 92 03

  • informacja o rodzaju, miejsca i sposobu załatwiania spraw,
  • wydawanie odpowiednich druków i formularzy oraz pomoc w ich wypełnianiu,
  • przyjmowanie wszelkiej korespondencji kierowanej do urzędu, a w szczególności do tych wydziałów, które nie mają stanowisk w Biurze.

Kancelaria ogólna, stanowisko nr 6
tel. 23 674 92 70

  • rejestracja korespondencji kierowanej do urzędu,
  • wydawanie korespondencji dla poszczególnych wydziałów,
  • wydziałów zgodnie z dekretacją,
  • wydawanie korespondencji awizowanej.

Informacja telefoniczna, stanowisko Nr 8
tel. (23) 674 92 70

Kasa, czynna w godz. 8.00-15.00
tel. (23) 674 92 72

  • opłaty podatków lokalnych,
  • opłaty skarbowe.

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H