Biuro Obsługi Interesanta
Biuro Obsługi Interesanta stanowi miejsce pierwszego kontaktu interesanta z urzędem. Interesant przyjmowany jest w nowoczesnej sali pozbawionej szyb, przez co istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem. Otrzymuje informacje jak załatwić swoją sprawę. W jednym miejscu złożyć wniosek w każdej sprawie. W jednym miejscu czy też pod jednym numerem telefonu interesant może zasięgnąć informacji na temat dokumentów potrzebnych do załatwienia swojej sprawy. Wiele spraw w Biurze Obsługi Interesanta można załatwić od ręki.
Urząd Miasta Ciechanów
ul. Wodna 1
e-mail:
Godziny pracy:
poniedziałek – piątek w godz. 8.00-16.00
Do najważniejszych zadań Biura Obsługi Interesanta należy:
- udzielanie kompleksowej informacji z zakresu funkcjonowania Urzędu,
- udzielanie informacji (również telefonicznej) o merytorycznej właściwości poszczególnych komórek organizacyjnych oraz zakresie i trybie załatwiania spraw,
- przyjmowanie oraz sprawdzanie składanej w Urzędzie dokumentacji / pism, wniosków, podań i załączników/ zgodnie z obowiązującymi procedurami a po sprawdzeniu poprawności i kompletności złożonej dokumentacji – przekazanie jej do kancelarii ogólnej urzędu,
- udostępnianie odpowiednich druków i wzorów formularzy oraz ewentualna pomoc przy ich wypełnianiu,
- udzielanie informacji o trybie ,procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw,
- wydawanie dokumentów, których termin odbioru uzgodniono wcześniej z interesantem,
- wydawanie korespondencji awizowanej.
W Biurze Obsługi Interesanta znajdują się następujące stanowiska:
Dowody osobiste, stanowisko nr 1 lub 2,
tel. 23 674 92 65 lub 674 92 66
- przyjmowanie wniosków,
- wydawanie dowodów osobistych,
- wydawanie zaświadczeń związanych z utratą dowodu.
Ewidencja ludności, stanowisko nr 3
tel. 23 674 92 67
- sprawy meldunkowe,
- wydawanie zaświadczeń,
- wydawanie numerów PESEL.
Biuro Podawcze, stanowisko nr 5
tel. 23 674 92 03
- informacja o rodzaju, miejsca i sposobu załatwiania spraw,
- wydawanie odpowiednich druków i formularzy oraz pomoc w ich wypełnianiu,
- przyjmowanie wszelkiej korespondencji kierowanej do urzędu, a w szczególności do tych wydziałów, które nie mają stanowisk w Biurze.
Kancelaria ogólna, stanowisko nr 6
tel. 23 674 92 70
- rejestracja korespondencji kierowanej do urzędu,
- wydawanie korespondencji dla poszczególnych wydziałów,
- wydziałów zgodnie z dekretacją,
- wydawanie korespondencji awizowanej.
Informacja telefoniczna, stanowisko Nr 8
tel. (23) 674 92 70
Kasa, czynna w godz. 8.00-15.00
tel. (23) 674 92 72
- opłaty podatków lokalnych,
- opłaty skarbowe.
Klawisze Dostępności
- Przejdź do menu głównego:
- Alt i 0
- Przejdź do treści strony:
- Alt i 1
- Mapa Witryny:
- Alt i 2
- Wersja kontrastowa:
- Alt i 4
- Wyszukiwarka:
- prawy Alt i W
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H