do góry
  • Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek - piątek:
    8.00 - 16.00
    e-mail
  • Pl. Jana Pawła II 6
    06-400 Ciechanów
  • tel.
    23 674 92 00
    fax
    23 672 29 63
Ciechanów herb
Ochrona Danych OsobowychPodatki – stawki i druki na 2018 r.Jak załatwić sprawę w Urzędzie MiastaNumery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU
Strona główna Aktualności
04 września 2018
kategoria:
Aktualności strona główna

Miasto pozyskało 89 140 zł unijnego dofinansowania na organizację szkoleń, którymi objętych będzie 180 osób powyżej 25 roku życia. Zorganizowanych zostanie 15 dwudniowych szkoleń, każdego dnia po 8 godzin, dla 12-osobowych grup. Nabór ogłoszony będzie w październiku. Realizacja projektu planowana jest do końca przyszłego roku.

Szkolenia przeznaczone są do mieszkańców Ciechanowa powyżej 25 roku życia. Co najmniej 10% grupy odbiorców stanowić będą osoby powyżej 65 roku życia oraz osoby z niepełnosprawnością. Zaplanowane są trzy moduły szkoleniowe: „Rodzic w intrenecie” (5 grup), „Moje finanse i transakcje w sieci” (5 grup), „Działam w sieciach społecznościowych” (5 grup). Uczestnicy będą mieli zapewniony indywidualny dostęp do komputera, materiały szkoleniowe oraz catering.

Formularz zgłoszeniowy dostępny będzie, po ogłoszeniu naboru, w formie papierowej w siedzibie Urzędu Miasta Ciechanów w Wydziale Pozyskiwania Środków Zewnętrznych i Działań Strategicznych oraz w wersji elektronicznej na stronie internetowej Urzędu Miasta. Nabór będzie prowadzony w sposób ciągły, przez cały okres realizacji projektu. Pierwsze szkolenia planowane są pod koniec 2018 r.

Środki miasto pozyskało w konkursie grantowym „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województwa mazowieckiego”, zorganizowanym przez Fundację Promocji Gmin Polskich w ramach działania 3.1 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H