• Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek - piątek:
    8.00 - 16.00
    e-mail
  • Pl. Jana Pawła II 6
    06-400 Ciechanów
  • tel.
    23 674 92 00
    fax
    23 672 29 63
Ciechanów herb
Koronawirus SARS-CoV-2Sprawdź pogodę w CiechanowieOchrona Danych OsobowychPodatki – stawki i druki na 2021 r.Jak załatwić sprawę w Urzędzie MiastaNumery kont bankowych Urzędu MiastaFanpage urzędu na FACEBOOKU

Rozwój elektronicznej administracji w samorządach województwa mazowieckiego wspomagającej niwelowanie dwudzielności potencjału województwa

Projekt zakłada zbudowanie spójnego systemu informatycznego e-urząd, który umożliwi elektroniczną wymianę danych, składanie podań i wniosków bez wychodzenia z domu. E-urząd to także system obiegu dokumentów pomiędzy urzędem a obywatelem, wystawianie poświadczeń np. zameldowaniu pod konkretnym adresem, elektroniczne płatności za wydanie zaświadczeń (zamiast w kasie urzędu czy na poczcie) i wiele innych ułatwień. Wytwarzanie, archiwizacja i obieg dokumentów w mazowieckich urzędach gmin, miast i starostwach zostanie w znacznej części przeniesiony z biurek na serwery. Samorządy realizujące projekt wspólnie z Marszałkiem i Geodetą otrzymają odpowiednie oprogramowanie i sprzęt komputerowy. Więcej na stronie http://www.emazovia.eu

Klawisze Dostępności

Przejdź do menu głównego:
Alt i 0
Przejdź do treści strony:
Alt i 1
Mapa Witryny:
Alt i 2
Wersja kontrastowa:
Alt i 4
Wyszukiwarka:
prawy Alt i W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H